E timpul… to say good-bye

Standard

Time-To-Say-Good-Bye-Flying-BirdIată că am ajuns la ultima postare de pe blogul meu.

Am decis sa îl închid și mă gândesc să încep un proiect nou, care să mă reprzinte mai bine la etapa vieții la care mă aflu. Încă nu știu ce va prezenta, e prematur sa ma expun acum.

Postările de pe acest blog vor fi sortate și voi lăsa doar cele, care contibuie la pace, la iubire și frumos. Iar până atunci blogul va fi închis. În rest, site-uri cu lupte de idei și ideologii, uneori fără sens, sunt o mulțime. Eu însă nu mă mai simt atrasă de lupte, iar cele în care am fost implicată nu mă mai reprezintă sau cel puțin nu în forma, în care erau pe acest blog.

Vă mulțumesc pentru atenție tuturor, care cu bună sau rea intenție ați fost interesați de blogul meu, care în multe privințe, așa cum se numea, nu era nimic altceva decât un spațiu de căutări exuberante a răspunsurilor la problemele, care mă dureau,mă preocupau, mă făceau să fiu tristă sau fericită, îmi dădeau sens sau mă plictiseau până la deranj.

Iar acum vă doresc ceea ce îmi doresc și mie: o viață demnă de statutul înalt de OM oferit nouă de către Dumnezeu.

Dacă vă va fi dor,  mă puteți găsi pe rețele sociale luptând lupta cea bună a credinței și a salvării de vieți omenești.

Numai bine tuturor, vă iubesc și să fiți fericiți!

P.S. Dacă mă decid totuși să îmi lansez proiectul nou, vă anunt.

Lasă un răspuns

